Blue elegance in an artistic way

Aristocrat Label – artistic blue
I never show it to you but this necklace is my first embroidery creation that I had made in 2012.
This is mine, not available in shops but I can share with you one thing: “I catch all the looks when I am wearing it”.

Enjoy!

Adelina Maries

 

Eleganţă albastră … intr-un mod artistic

Poate că a venit vremea să împărtăşesc cu voi prima mea creaţie în ale broderiei. E un colier albastru creaţie 2012 şi poartă eticheta “Aristocrat Label”.  Nu e disponibil în magazinele partenere dar pot sa împărtăşesc cu voi o bucurie personală. De fiecare dată cand îl port captează toate privirile.

Bijuterii Adelina Maries Sic si Clasic

All content on Şic şi Clasic blog is protected by copyright. Any items published here, such as images, texts, animations and graphics may not be disseminated, copied, made available to third parties, saved, used or altered without prior consent. The design belongs to “Şic şi Clasic” and cannot be copied

17 responses to “Blue elegance in an artistic way

  1. Pute lumea de creatori de bijuuri și zău dacă nu eram convinsă că toți sunt o apă și-un pământ, până am ajuns aici, la tine, și-am rămas mută. Mută, pe bune! O catedrală într-o podoabă.
    Broderiile alea cu cuarț, mai vechi, mi-au luat piuitul definitiv.
    Creezi stări, nu podoabe!
    Inspirația fie cu tine, măiastro! – vorba lu Darth Vader.

    Liked by 1 person

    • Renata, m-ai surprins! O fi norocul de vina, o fi astrele aliniate in pozitie de sarbatoare? Nu stiu, dar iti multumesc pentru energia cu care ai venit aici… in casa mea virtuala. Sa-ti fie vesnica energia si puterea de care debordezi. Multumesc din inima!

      Like

  2. Ar merge excelent la o prezentare de moda si penru doamnele si domnisoarele stilate.
    Frumoasa munca si opera de arta.
    Am venit, am vazut, am apreciat.

    Like

  3. Buna, Adelina !
    Foarte frumoase bijuterii ! 🙂
    ” Vin FLORIILE cu soare si soarele cu FLORII ” !🙂
    de Vasile Alecsandri

    FLORII cu soare si bucurii ! 🙂
    Aliosa.

    Like

  4. Dear Adelina, greetings from Italy! Thank you very much for your “like” on my “Libera città nel vasto cielo. Sta più in alto delle nuvole”, on my art blog dispenza.wordpress.com. I am visiting your blog, would like to send my best compliments for your fantastic creations and for your reflections on art. Keep up the good work! Edoardo

    E. Dispenza
    Website: https://dispenza.wordpress.com/

    Like

Leave a Reply

