Jewelry – the chain who connect beauty

Through art you can create a world. I create mine through jewelry style.

Flower necklace piece made in hours and days of delicate work. This jewelry design belongs to Classic Chic Label. Thanks in advance for all your attention and appreciation.

flower chic by chic and classic jewelry

All content on Şic şi Clasic blog is protected by copyright. Any items published here, such as images, texts, animations and graphics may not be disseminated, copied, made available to third parties, saved, used or altered without prior consent. The design belongs to “Şic şi Clasic” by © Adelina Mărieş and cannot be copied

3 responses to “Jewelry – the chain who connect beauty

  1. Uite ce coincidenta! Nici dacă mi-as fi dorit nu reauseam sa primesc un “Like” exact de la o Adelina. Așa-i că avem un nume foarte special? Am dat o fugă prin postările tale (îmi cer scuze ca nu am văzut totul in amănunt, Internetul meu merge foarte prost si îmi este foarte greu sa deschid toate postările), si țin sa îți mărturisesc ca m-am îndrăgostit de lucrările tale. Esti o adevarata artista. Ceea ce faci întrece si grozavul! E pur si simplu genial! Si nu ți-o spun ca sa dea bine, nu am niciun interes sa îți încânt auzul. Nu prea obișnuiesc sa port accesorii, dar consider ca știu sa recunosc frumosul, si ceea ce faci tu este mai mult decât atât. Culorile, formele, tot, e splendid! Îmi imaginez ca sunt ore si ore si zile de munca in spatele fiecărui articol, dar cu siguranța o faci cu drag si cu mândrie. Te felicit din suflet pentru ceea ce faci, si îți doresc mult succes, spor si forța in continuare! Te îmbrățișeaza cu drag, o alta Adelină!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

